Rebem fotos del Camí Ramader de Marina!




Ara fa cosa de mig any un company em va demanar si li podia enviar el track del Camí Ramader de Marina. Ho vaig fer -com he fet sempre a tothom qui m'ho ha demanat- amb totes les reserves sobre la nostra ruta que ja explico en aquest blog. A hores d'ara al web oficial del Camí Ramnader de Marina encara no hi ha penjat cap track, a veure si aviat ho poden solucionar. Mentrestant no em fa res compartir-lo. 

Vaig demanar-li al Juantxu -el noi que me'l va demanar-  que m'enviés alguna foto si el feia, cosa que demano sempre i fins ara mai havia rebut res. Al febrer vaig rebre aquestes esplèndides fotos que, fins avui -disculpeu el retard- no he pensat a publicar. Així que ara podeu gaudir de la primera etapa, començant al Llac de les Bulloses. Com que era hivern estava ben nevat. Espero que això us serveixi per a refrescar-vos una mica de la calor que patim aquests dies!

Moltíssimes gràcies, Juantxu!! Si fas algun tram més estaré encantat de rebre notícies teves i publicar-les en aquest blog.

(A hores d'ara hi ha algú altre que m'ha demanat la ruta. A veure si també me'n fa cinc cèntims del seu camí. Vagi bé!)




















3 comentaris:

  1. Felicitats per oferir aquest espai i enhorabona per tota la tasca cultural que ets capaç de portar a terme, August. Salutacions, Pere Ruiz.

    ResponElimina
  2. August diu: Gràcies Pere, pel teu interès. Espero haver-te ajudat en els teus projectes. Bon camí quan el facis!

    ResponElimina
  3. Si,August....molt refrescants aquestes fotos....ni comparació amb les de l'agost 😉.
    Si us plau,no deixis de fer créixer aquest blog.
    Una abraçada!!

    ResponElimina